Capet és una molt bona opció a la zona del barri Gòtic, amb molt bona cuina. Un lloc del qual no es parla massa i que mereix molta més rellevància.
Capet és un d’aquells llocs del que es parla menys del que es mereixeria o almenys aquesta és la sensació que em dona.
Curiosament, és un restaurant que en què cada estada, em comporta algun record especial, aliè al restaurant. El darrer sopar abans dels tancaments per la pandèmia, algun retrobament dels que fan il·lusió i fins i tot, altres records que ara no són al cas, a l’antiga ubicació a Gràcia.
I al títol poso «fora del circuit», en el sentit que no és dels llocs que es vegin més representats a les xarxes socials. I segurament la seva ubicació, tot i que el local és supercòmode, no ajuda a arribar-hi. Perquè tot i estar a pocs metres de Via Laietana, el seu accés requereix algunes ziga-zagues.
I no ens oblidem que Capet, està en la llista de recomanats per 3(o+)aTaula. Si feu clic a la següent imatge, la podeu veure.
Que ofereixen a Capet
Conec Capet dels temps en què estava a Gràcia, on ara hi ha el Morralet. Allà els plats ja destacaven, però aquell espai sorollós feia una mica de mandra. Quan va canviar de lloc al Gòtic, les sensacions van passar a ser molt positives.
Tenen bastants primers que venen de gust i les seccions de carns i peixos, ofereix varietat suficient per a poder escollir a gust de cada un. Us mostro una porció de la secció «primers» perquè ajuda a interpretar l’estil de Capet. D’aquells llistats que podria dir «porteu-me el que us sembli»
També és important que esteu atents als suggeriments del dia que mostren en una pissarreta. Sempre pot aparèixer alguna sorpresa.
Que vam escollir
No podíem començar sense la seva clàssica croqueta de pollastre amb kimchi. Vam demanar-ne un parell per obrir boca abans dels primers.
I ja com a primers, vam demanar les carxofes amb consomé de ceba i anguila fumada i per a mi la perdiu desossada amb la seva salsa agredolça, amb garoina.
Els dos plats van merèixer elogis i la meva opció de perdiu desossada, que en realitat era una galantina feta amb la perdiu, em va encantar. Tot i no acabar d’entendre que podia aportar la garoina, tret de donar color.
Tot seguit i com a plats principals, qui m’acompanyava, em va «trepitjar» els tortel·linis farcits de faisà, salsa al vi ranci i parmesà, dignes d’un plat d’alta cuina i que guardava en la meva memòria del darrer cop que els vaig demanar. Un altre dia serà 😉. He posat una foto de l’àpat anterior, perquè l’actual em va quedar una mica deficient.
I vaig optar per bacallà confitat amb cigrons i tripa de bacallà, que coincidia amb els meus gustos pel que fa a punt de sal i cocció. I això, ja és prou satisfacció per a mi 😊.
Vins i postres a Capet
La carta de vins la vaig trobar molt coincident amb els meus gustos. Varietat i molts vins de proximitat. Tal com sol ser habitual darrerament, vam demanar vins a copes i vam escollir la carinyena de la DO Montsant, Maria Ganxa, del celler Pascona. Un vi senzill, que passa prou bé.
La carta de postres, ofereix no gaires opcions, tot i que originals. Vam escollir per a compartir, el milfulls de cafè.
I els cafès van arribar ben acompanyats.
Conclusions i reflexions
Capet és un restaurant ben recomanable, que queda una mica amagat, però a poca distància de la Via Laietana, en un local agradable i ben espaiós.
Amb cuina oberta presidint la sala, cosa que fa les delícies de més d’un. Els plats estan molt ben elaborats i com he dit abans, és d’aquelles cartes, que la majoria de coses vénen de gust.
Capet és un lloc del qual s’havia parlat molt en els seus inicis i ara funciona més en silenci. I això no ho dic pas en sentit negatiu, perquè segons quines referències, fan més mal que bé 😏.
Resum de Capet
- Un restaurant ampli i agradable per la zona Gòtic
- Taules de diferents formats, convenientment separades
- Molt bona cuina
- RQP correcta
- En conseqüència, molt recomanable
Voleu rebre un e-mail d’avís a cada nova publicació?
Al facilitar el meu correu, consento el tractament de les meves dades. Restaurantscat.cat tractarà les seves dades amb la finalitat gestionar la seva inscripció al bloc, per mantenir-lo informat sobre les nostres notícies i novetats. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació i oposició, tal i com informem a la nostra Política de Privacitat i Avís Legal, que podeu consultar al botó inferior.

Doncs fa molt bona pinta però el Gòtic fa una mica de mandra per la invasió de turistes. Bé, pot ser ara no hi ha tant…
Salut!!!
Aquell carrer, mira que és de vianants, però és de zero pas 😂. Al ser perpendicular a Via Laietana, però no tenir-hi sortida, és un carrer ben solitari. Jo sempre hi accedit des de Via Laietana fent ziga-zaga i molts cops per aquella placeta que hi darrera correus al port.
Pel que fa al restaurant, ampli i tranquil i els plats, ja veus.
Salut!!
És excel·lent el Capet. Els tortellini de faisà, de fet, són de les coses més bones que he menjat enguany. Llàstima de l’ubicació, perquè cada vegada em fa més mandra anar al Barri Gòtic. Salutacions i bona setmana!
Jo també soc un fan dels tortellini de faisà, que he menjat les dies anteriors vegades. Però aquest cop, els va demanar el meu fill i per això vaig passar a bacallà.
I tal com dius, l’ubicació fa una mica de mandra. I tinc el mal record, que a pocs metres d’allà, tornant d’un altre restaurant fa 3 o 4 anys, em van arrencar el rellotge. Vaig ser un dels precursors de la moda «rellotges de luxe» estirats 😂.
Salutacions!!
La traducció de ‘pochas’ al català: ‘escalfes’. Original
😂😂… primer no entenia ni que em deies, però després ho he trobat.
No ho havia vist 😂😂.
Gràcies per passar i fer-me adonar.
Salutacions,
Hem gaudit de debó i els Tortello (tortellini) espectaculars, també el peix del dia, Mero, boníssim amb aquella crosteta llaminera. Molt recomanable i en el nostre cas +a+ 100% en català. Fora dels circuits sempre és un plus. Gràcies per la recomanció. A la llista.
Content que us hagi agradat.
Per a mi, un d’aquells llocs que sempre venen de gust .
Salutacions!