Germans Miquel’s és un Restaurant a Cambrils, senzill i entranyable. Bons peixos, arrossos i marisc, a preus continguts atès la qualitat del producte.
Germans Miquel’s
Consolat del Mar 28 (segona línia de mar, al bell mig de Cambrils)
Facebook
TEL.: 977 79 16 53
Hem deixat passar l’estiu i quasi la tardor i hem tornat a Germans Miquel’s, ara que en dies assolellats, Cambrils està impactant.
Al final d’aquest post, teniu un enllaç que us mostra de manera detallada, tots els llocs que m’agraden de la zona sud de Catalunya. Sense més pretensions que voler-los compatir i amb el risc d’ignorar-ne d’altres que potser mereixerien ser-hi.
Germans Miquel’s a Cambrils, és un lloc especial per a mi, que està associat a molts moments de felicitat i celebracions. I amb bon producte i tracte afable per a tothom, que s’agraeix. La senzillesa que menciono al títol, és una de les virtuts del lloc.
Com he explicat en anteriors posts del mateix lloc, Germans Miquel’s permet anar-hi a molts nivells. No és un lloc que es pugui definir com econòmic, perquè el producte que treballen és de nivell, però permet moltes opcions que m’agradaria resumir.
Opcions a Germans Miquel’s
1-Anar a fer un arròs…
És molt típic allà anar a fer un arròs dels diferents que ofereix i demanar alguns plats inicials per a compartir. Recomano especialment els llucets fregits, els musclos a la marinera, els caragols de punxes i evidentment qualsevol marisc.
2-Anar a fer uns entremesos…
Els entremesos de peix, es demanen com plat únic, i que ja he descrit en diverses ocasions. En resum, són una seqüència de plats, primer freds i després calents i tal com diu el nom, a base de peix i marisc. Si mai ho heu provat, ho recomano especialment.
3-Anar a fer una mariscada
També la mariscada a Germans Miquel’s, és molt recomanable i amb una qualitat – preu molt bona. Una mariscada que està al voltant dels 50 €. I en la que evidentment no tots els productes poden ser prèmium a aquest preu, però si més que bons. Una opció perfecta per a qualsevol celebració.
4-Anar a compartir plats, estil pica-pica
I ja la darrera opció que hem fet moltes vegades, que va de compartir plats a l’atzar i en què el preu dependrà del que escollim. No és el mateix demanar la seva sèpia a la planxa trossejada, que demanar ostres o els seus escamarlans a la planxa que arriben tallats longitudinalment.
Que vam demanar a Germans Miquel’s
En aquesta ocasió vam entrar amb la idea de demanar 2 plats inicials per a compartir i després anar de peix. No vull fer-me pesat, però us recordo que continuo amb la meva dieta i això condiciona.
Com entreteniments, ens van oferir aquests seitons que estaven espectaculars. Aquí els veieu amb les dues salses habituals, que són de vici 😅. Amb el pa i les salses, ja podria dinar, però aquest cop, ni tocar-les 😓
Tot seguit van arribar unes escopinyes a la planxa que tenien mil gustos i sèpia trossejada a la planxa per anar picant.
I ja com plats de peix, rèmol que aquest cop era només a la planxa i que quan el demanes, sempre t’ofereixen diferents possibilitats de cocció. I també aquest llenguado. Bon peix que s’agraeix sense gaires condiments.
Vins i postres
La carta de vins és senzilla, però ha anat millorant amb els anys. I tot i que el públic d’aquest lloc, no sol ser gaire exigent en el tema vins, han fet l’esforç d’anar incorporant vins de proximitat. En aquesta ocasió vam agafar un DO Terra Alta, l’Aucalà. Una garnatxa blanca ben recomanable.
La carta de postres a Germans Miquel’s, és molt clàssica i en aquesta ocasió la Marta va demanar el seu bescuit amb xocolata calenta, que jo no vaig tastar. Vaig recordar fer la foto, quan ja estava mig consumit.
Conclusions / Reflexions a Germans Miquel’s
Es tracta d’un lloc portat per dos germans, un a la cuina i el Xavi a la sala. I amb una clientela fixa, en la que el turisme llunyà és molt poc freqüent. I bona part dels clients que van entrant, el Xavi els coneix pel nom, el que és tota una garantia de fidelitat.
Per tant, Germans Miquel’s llueix d’honestedat i aquest és un dels seus valors principals, juntament amb el bon producte.
I no dic massa més per no semblar un publireportatge, que no ho és. Però com deia al principi del post, és un lloc al què tinc especial estima.
I una cosa que segurament us estranyarà que comenti, però que dona pistes del lloc. En pocs restaurants (tret dels estrellats i semblants), trobareu uns serveis tant pulcres. He estat més de 50 vegades a aquest lloc i mai ha fallat el sabó, ni l’assecador, ni el dispensador de tovalloles, que queda fora de la foto.
Resum d’aquest Restaurant a Cambrils
- Restaurant a Cambrils senzill i entranyable, amb clientela fixa
- Bon peix, arrossos i marisc
- Preus continguts atès la qualitat del producte
- En temporada alta i caps de setmana, molt recomanable reservar
- Germans Miquel’s , és un dels llocs en que globalment gaudeixo mes, per producte, tracte i senzillesa
- En conseqüència, un Restaurant a Cambrils, molt recomanable
Finalment us vull recordar, que la zona és molt bona a nivell gastronòmic. I us deixo un enllaç a un post que vaig dedicar a la zona costanera de Tarragona. Feu clic al mapa i teniu un bon repertori,
Així no fa mandra fer dieta 😀
Un restaurant ” de sempre” al que pots anar amb la seguretat de trobar bon producte.
Salut!
I és curiós, la seva percepció de l’any i no és l’únic restaurador que m’ho ha dit. Que a nivell de «números», ha estat ben satisfactori.
I això reforça la meva teoria, que la gent vol anar sobre segur i els restaurants d’aquest tipus, acumulen tota la gent. I ho estic comprovant en els llocs que vaig.
Salut!!
Una pregunta , a l’altre punta del port he vist un restaurant que es diu Miquel , saps si tenen res a veure ?. .
Sobre Germans Miquel , excelent tracte , molt bona qualitat i preu correcte .
L’he vist passant, però no he anat mai.
Crec que hi ha una mica de pique per la semblança de noms, però és només una percepció.
El que si havia vist en directe, en dies de molta afluència (quan jo hi anava en dissabte, perquè treballava vivia a Sabadell), algun embolic amb gent que arribava, dient que tenia reserva i el Xavi no els tenia anotats, ni tenia taula. I resultava que sense voler, havien reservat a l’altre.
Salutacions!!